dijous, 16 de novembre del 2017

UN SUPORT PER SER CREATIU….

   

  




Hola a tots, seguim!…

  Em pregunto molt sovint 
 per què faig tantes llibretes?… Ara crec què he trobat el motiu, deixant de banda el servei que pot fer una llibreta,i la satisfacció de realitzar un projecte personalitzat i creatiu… Crec que el motiu real és que tinc un suport on aplicar tot tipus de tècniques creatives, de poder investigar nous materials, nous acabats, noves textures…, és a dir, que  utilitzo les pobres llibretes pels meus deliris creatius…
  Així que, us dono un consell, oblideu les meves llibretes i seguiu només les tècniques que intento explicar.

   Som-hi!!!

  Material:
   Paper kraft.
   Gesso.
   Paper de vidre.
   Tovallons de paper estampats.
   Cola blanca i làtex..
   Pinzells, cúter, estisores...
   Plantilles.
   Pasta de textura.(mireu l'última entrada)
   Tintes distress.
   Retalls de roba.
   Elements decoratius.

   Tècniques:

    Decoupage.
    Tècniques mixtes.
    Enquadernació.
   

Preparem el paper karft( paper de 100g o més) amb diverses capes de gesso i deixem assecar bé.
Amb cola blanca enganxem el tovalló de paper amb la tècnica del decoupage, estirem bé el paper, polim, i finalment envernissem...
Li donem forma  a la nostra llibreta...
Anem afegint textures amb plantilles i pasta de textura.(mireu l'última entrada com es pot fer la pasta de textura)
Amb tintes de diferents tons anem envellint la llibreta.
… ja tenim la portada...
… a l'interior, com ja meu vist fer altres vegades, enganxem amb cola blanca un retall de roba i desfilem les vores.
Acabem amb una enquadernació midori senzilla i afegim algun detall decoratiu al nostre aire.


I ja ho tenim!!… 
ara gaudiu de les imatges!! ...




 I fins aquí avui, us animo a provar tot tipus de tècniques,... encara que no sigui per fer una llibreta!…

Fins aviat!!
















2 comentaris:

  1. Hola! He rebut una llibreta teva de regal, i m'encanta, però després de passar per aquest blog i veure la feinada i la creativitat que hi ha al darrere, encara m'impressiona més. Gràcies!!!

    ResponElimina
  2. oh!!….una miqueta tard, ho sé,.. però, moltes gràcies Susana.

    ResponElimina