dimecres, 11 de gener del 2017

UN REGAL...

  Hola a tots, i bon any!… uii!!, fa un any que no publico res!!...dit així sona fatal, però sort que entrem en un trimestre tranquil, i podrem seguir un bon ritme de feina i projectes, …som-hi!!

  Avui per començar l'any he decidit acabar, bé, acabar temporalment amb el tema llibretes, seguiran forman part del meu dia a dia, però en el blog faran un pas al costat.

  Aquesta última llibreta és un regal per mi, crec que he regalat llibretes a tothom, que he fet un munt d'encàrrecs personalitzats, però mai he fet una llibreta per mi.

 Doncs aquí us deixo, el meu petit regal, la tècnica és la mateixa què us vaig explicar en l'última entrada, així que no em faré pesada.

MIDES:
Tancada: 20 cm x 7,5 cm
Oberta:  20 cm x 16 cm

TÈCNIQUES:
Tècniques mixtes.
Decoupage.
Enquadernació.

  Aquí us deixo la meva llibreta, espero que us serveixi d'inspiració i us animeu a fer les vostres. 

Farem una enquadernació d'estil Midori.
El dos blocs interiors van embrutats amb tinta i aigua per donar un acabat usat.




 I fins aquí avui, ens veiem aviat amb nous projectes!

Fins aviat!!








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada