dilluns, 29 de febrer del 2016

HOMENATGE AL PATCHWORK...


  Hola a tots, trossets de paper, trossets de roba, tècniques de scrapbooking, tècniques de pathwork,…segur que una gran part dels que us dediqueu al patchwork també feu scrapbooking i els que feu scrapbooking heu provat el patchwork…o si més no, us agradaria! … m'equivoco?… crec que no!… jo mateixa sóc un cas d'aquests… la veritat és que tinc el patchwork una mica oblidat, però, tinc una debilitat per les robes de patch i el mateix em passa amb els papers de scrap. Avui m'agradaria unir les dues tècniques, que realment tenen molt en comú… som-hi!!!

  Utilitzarem alguna tècnica de patchwork amb material de scrapbooking… i de passada aprofitarem tots aquells trossets de papers acumulats dia rere dia...

Comencem!


  He recuperat els meus antics apunts de patch i he recordat una tècnica molt fàcil i "resultona"… el seu nom es "strip piecing" o el que és el mateix, muntatge amb tires.




Què necessitem??

Restes de papers de scrap.
Folis blancs.
Cola blanca.
Cúter. 
Regle.
Retolador permanent.

Triem restes de papers ..intentem combinar bé els colors…
i tallem tires de 2 cm...
...enganxem les tires ben juntes amb cola blanca damunt d'un foli blanc...
… esperem que assequi bé la cola...
… i… tornem a tallar tires de 2 cm… podeu utilitzar cúter i regle...
… movem les tires ,buscant diferents combinacions...
…i tornem a enganxar damunt d'un foli…
I ja veieu, en un moment i d'una manera super senzilla, tenim un mosaic de paperets super "xulo"!!!
Aprofitaré aquests petits trossets per fer les tapes d'una petita llibreta de 6 cm x 7 cm... 
...tallem uns quants fulls per l'interior...
… amb un retolador permanent fem un fals cosit…i... ara sí que és un pathwork!!!
Què us diran??… Caram quina feinada!! …tallar paperets tan petits i enganxar-los un per un!!!… Un consell, …no expliqueu el secret…!

  Aquesta seria la manera més fàcil, però podeu fer mil variacions… tallar tires més primes, o de gruixos diferents, presentar-les en diagonal, tallar rectangles… bé… realment té moltes possibilitats…!!!… Us animo a provar-les!!!

Fins aviat!!!



4 comentaris: